Індивідуальна діагностична карта учня

ІНДИВІДУАЛЬНА ДІАГНОСТИЧНА КАРТА УЧНЯ

Прізвище, ім’я дитини ____________________________________________________________

Рік, місяць народження __________________________________________________________

Відомості про батьків (ПІП, професія, місце роботи)

Батько ________________________________________________________________________

Мати ________________________________________________________________________

Склад сім’ї ____________________________________________________________________

Соціально-побутові умови _______________________________________________________

Дані, одержані від батьків: ________________________________________________________

Проходження вагітності, пологів, дані про захворювання дитини
в
перший рік життя ______________________________________________________________

Особливості історії розвитку дитини (наявність психічних травм, серйозних змін у житті дитини, серйозних захворювань) __________________________________________________

Взаємини дитини в сім’ї (із ким із членів сім’ї більше спілкується, до кого більше прихильна) ______________________________________________________________________________

Характер стосунків з однолітками _________________________________________________

Типові конфлікти та шляхи їх вирішення ____________________________________________

Методи заохочення та покарання в сім’ї ____________________________________________

Що турбує батьків у поведінці дитини ______________________________________________

Додаткова інформація: __________________________________________________________

Що викликає стурбованість у навчанні _____________________________________________

Очікування ініціатора замовлення обстеження дитини від психолога ____________________

______________________________________________________________________________

Примітки: ________________________________________________­­­______________________

Результати психологічного обстеження: ­____________________________________________

Особливості поведінки (результати спостереження за поведінкою у класі, під час психологічного обстеження) ______________________________________________________

Результати індивідуальної психодіагностики:

з/п

Дата

прове­дення

Назва методики,

автор спрямо­ваність методики

Короткий результат,

висновки та рекомен­дації

Загальні висновки (прогноз): ______________________________________________________

Рекомендації: __________________________________________________________________

Вихователь __________

(підпис)

Author: Староприлуцька спеціальна школа

Добавить комментарий