На планеті усмішок

Мета: активізувати внутрішньо групові взаємодії; коригувати у дітей в ігровій формі мислення, увагу, вміння володіти власними емоціями та поведінкою. Створити позитивний емоційний настрій. Виховувати повагу один до одного.

Обладнання: макет планети та космічного корабля, ілюстрації, кольорові олівці, папір, ТЗН.

 

Всі ви напевно полюбляєте подорожувати. Отож, сьогодні ми теж відправимось у незвичайну подорож. Правитель Планети Усмішок надіслав нам повідомлення, що на його планеті мешкає десять жителів, з якими сталась біда. З їхніх облич десь поділись усмішки. І тепер вони сумні й сердиті. Володар підзрює, що їх хтось образив і просить вашої допомоги повернути усмішку жителям Планети Усмішок.

Чи готові ви допомогти?

Наше заняття має назву «Подорож на Планету Усмішок». А як ви, діти, думаєте,  як же  нам дістатись на Планету, яким видом транспорту?

Так, у нас є гарний великий космічний корабль, який швидко нас віднесе у потрібне місце. Тож закрийте свої оченята і уявіть, як ви зайшли у корабль, тут ви бачите безліч різних приборів та зручні крісла. Ви сідаєте там де вам буде найзручніше. Отже корабль заводить двигуни , проімітуйте звук мотора, і ми летимо до Планети Усмішок минаючи великі і малі, яскраві й недуже зірочки.

Ось ми і прилетіли. Розплющіть очі. Що ви бачите? Так сумні обличчя. А ось і сам володар зустрічає вас.Давайте привітаємось, як заведено на цій планеті.

  • Вітаємось долоньками
  • Пальчиками
  • Ліктями
  • Головами
  • Плечиками
  • Носочками пальчиків на ногах.

-Діти, чи весело було вам вітатись?

-Чи були на ваших обличчях усмішки?

Діти, може з вас хтось знає що сталося з мешканцями планети? Хтось їх образив.

Давйте дізнаємсь що ж таке образа?

Вас коли небудь ображали?

Пограємо у гру з м’ячиком, яку форму він має? А що і хто ще має таку ж форму?

Я називаюсвоє ім’я і показую який в мене вираз обличчя, коли я серджусь. Потім передаю м’ячик, а ви продовжуєте.

Діти, чи сподобались вам наші обличчя? А що потрібно робити, щоб не мати таких облич? Пробачати тим хто вас образив, але й не ображати інших. Не думати за помсту.

Зараз на аркушах ви намалюєте скриньку. Закрийте очі, і уявно покладіть всі образи, які колись ви відчували до своєї скриньки.

Відкрийте очі і скажіть, що ми можемо зробити з цими скриньками?

  • Пустити по річці
  • Відправити на небо
  • Закопати в землю

Та є найкращий спосіб їх знищити. Давайте ми їх розірвемо на маленькі шматочки і викеномо в сміттєвий бак.

Отже ми звільнились від образ і на обличчях у вас знову засяяла усмішка.

Давайте й мешканцям змінимо вираз обличчя.

Діти по черзі виходять і перевертають ротики смайликам.

Отже, ми виконали прохання володаря планети Усмішок. За це він дарує кожному цю усмішку яук ви врятували.

А нам час повертатись додому.

-Чи сподобалось заняття?

-Чи будете ви накопичувати свої образи?

-чи будете звільнятись від них?

Адже, якщо образи будуть жити у вас, то мешканцям Планети Буде знову допомога.

Тож давайте пробачати кривдникам, і дарувати всім тільки щирі усмішки, не забувати пр Планету Усмішок.

Пісня «Усмішка» з мультиплікаційного фільму.

Author: Староприлуцька спеціальна школа

Добавить комментарий