Ігрова програма із самоврядування

Мста: виявити лідерів для за­гонового самоврядування.

Основні технічні моменти.

У грі беруть участь 5—10 заго­ні і) середньовікової категорії. Ко­жен загін вибирає свій колір (фор­му) одягу чи розпізнавальні знаки (пов’язки, краватки тощо).

Журі (зі складу методистів, фізруків, керівників гуртків) діє у полі (за периметром), вручаючи персональні жетони лідерам за­гонів. Оцінюється вміння органі­зовувати колективні (злагоджені) дії, швидкість, оригінальність ви­конання завдань.

Обладнання: прапорці з но­мерами загонів, « суперскакалочка » — вервечка завдовжки з ігрове поле, жетони, грамоти або пам’ятні значки переможцям.

Команди (загони) у визначений час збираються на ігровому полі.

Сценарний план

  1. Увертюра

Поява на ігровому полі загонів у «суперпараді» — демонстра­ції всіляких засобів пересування (завдання дається попередньо), (10хв).

  1. Зав’язка
    Ведучий. Добридень! Ми раді вітати загони № 1, 2, 3… на ігрово­му майданчику.

Таку гру, як «Тетріс», я думаю, знають усі, а от що таке «Суперте­тріс»? Це супергра, що допоможе нам вибрати лідерів серед дітей ва­ших загонів. Звичайно, зараз без­умовними лідерами для вас є во­жаті. Та у грі вони не братимуть участі, вожаті споглядатимуть і оцінюватимуть ваші самостійні дії. Ви ж за допомогою своїх вправних ніг, рук і, головне, тямущої голови колективно постараєтесь якнай­швидше та якнайточніше викону­вати мої завдання. Отже, якщо ко­манди готові, розпочинаймо!

  1. Перебіг гри

«Суперрозминка»:

  • «Супергеометрія». Команд­ний рух по колу в формі: квадрата, трикутника, ромба, прямої лінії, ламаної лінії, пунктирної тощо.
  • «Суперматематика». Командний рух по колу в формі: крапки, знака до­давання, знака віднімання, ділення.
  • «Суперуява». Спробувати зо­бразити існуючі й неіснуючі пред­мети, явища. Зобразити:
  • «казна що і збоку бантик»;
  • рідину, що замерзла і випа­ровується під час нагрівання;
  • єгипетську піраміду;
  • Пізанську вежу;
  • стілець, ліжко, вікно з ква­тиркою;

—  емблему свого загону тощо.
Ведучий. А тепер я хотів би

запросити в центр ігрового май­данчика тих, хто заробив лише по одному ігровому жетону. Вітайте оплесками наших лідерів.

(Лідери здають жетони і при­єднуються до загонів.)

А зараз у центр хай вийдуть ті, хто заробив 2,3,4,5 і більше жето­нів! Це суперлідери сьогоднішньої гри. І їх перед нагородженням очі­кує ще один іспит — «Суперскака-лочка», гра на увагу. Помічники під музику мають крутити скакалку на відстані 10 см від підлоги. Всім потрібно встигнути перестрибнути через неї. Не перестрибнувши через скакалку чи зачепившись за неї, можна втратити зароблені жетони. Гра триває п’ять хвилин. Далі технічне підбиття підсумків, мета якого — визначення лідерів у командах за найбільшою кількістю набраних індивідуальних жетонів.

(Проводиться гра серед супер-лідерів.)

  1. Кульмінація

«Супермегатетріс» — це мож­ливість відчути себе частиною цілого. Побудова силами всіх заго­нів: великого кола, квадрата, три­кутника, квітки, емблеми табору

(5—10 хв.).

  1. Фінал

Нагородження лідерів грамота­ми чи значками.

 

Author: Староприлуцька спеціальна школа

Добавить комментарий