Орієнтовна тематика виховних занять

Чер 8, 2015

Орієнтовна тематика виховних занять

І.

Моя зовнішність: ”Який я є?”. ”Коса – дівоча краса”. ”Скажи мені, люстерко!”. ”За одягом зустрічають…”.  ”А що мені вдягнути?” (повсякденний, святковий, спортивний). ”Малюємо словесний портрет (автопортрет)”.

 

Догляд за одягом (взуттям): ”Правила догляду за одягом” (взуттям, головними уборами). ”А що у моїй шафі?”. ”Обираємо засоби догляду за одягом” (взуттям, головними уборами).

 

Здоров’я і самопочуття: ”На зарядку–по-порядку”. ”Рух – це життя”. ”В здоровому тілі – здоровий дух”. ”Чистота–запорука здоров”я”. ”Сніданок з”їж сам, обід розділи з другом, а вечерю віддай ворогу”. ”Шкідливі звички – не для нас”.”Фізичне загартування школярів”. ”Здоровий спосіб життя”. ”Швидка допомога”.

 

Культура поведінки: ”Азбука спілкування”. ”Чарівні” слова”. ”Поведінка у громадських місцях”. ”Йдемо до театру”. ”Мене запросили у гості”. ”Вчимося слухати”. ”Чому мій друг сумує?”. ”Вчинки та їх наслідки”. ”Твої життєві правила”.

 

Я: ”Я і моя родина”. ”Хто ти?”. ”Чи любиш ти себе?”. ”Чи можна змінити характер?”. ”Про що я мрію?”. ”Сам собі вихователь”. ”Я – джентльмен”.

 

 

П.

 

Моя сім’я: ”У колі сім’ї”. ”Наші обов’язки”. ”Ремонтуємо квартиру”. ”Сімейні реліквії”. ”Шануймо старших!”. ”Предки та нащадки”. ”Святкуємо Різдво!”.

 

Ш.

 

Я – учень:  ”Хороші та погані оцінки”. ”Учнівські обов’язки”. ”Твої права”.                                                            ”Вчимося оцінювати себе”. ”Відповідальність та безвідповідальність”. ”А у нас сьогодні свято!”. ”Вчись учитись, щоб уміти трудитись”. ”Мої досягнення”.

 

ІУ.

 

Я і довкілля: ”День плюс ніч – дорівнює доба”. ”Як усе встигнути?”. ”Погода сьогодні, вчора, завтра”. ”Моя адреса”. ”Місто, в якому я живу”. ”Подорож країною професій”. ”Моя майбутня професія”. ”Природа навколо нас”. ”Подорожуємо містом”. ”Міський (міжміський, водний тощо) транспорт”. ”Правила поведінки на дорозі”. ”Правила поведінки у громадських місцях”. ”Я – покупець”. ”Я – мандрівник”. ”Рослини рідного краю”. ”Тварини світ твого краю”. ”Поведінка тварин у різні пори року”. ”Допомога птахам (тваринам, рослинам)”. ”Бережімо природу!”.

 

У.

 

Я і соціум: ”Чи вмію я спілкуватися?”. ”Читаємо разом”. ”Розкажи історію”. ”Як я провів свої канікули”. ”Як уникнути конфліктів?”. ”Чарівні слова”. ”Мої бажання”. ”Бажання та можливості”.  ”Мої мрії”. ”Що таке небезпека?”. ”Плануємо дозвілля”.

 

УІ.

 

Я і Батьківщина: ”Наша рідна мова”. ”Країна, в якій я живу”. ”Наші ”сусіди”. ”Столиця нашої держави”. ”Співаємо українські пісні”. ”Народні звичаї та прикмети”. ”Як жили наші предки?”. ”Я – українець!”. ”Я, ти, він, вона – усі ми різні”. ”Кого називають патріотом?”. ”Мої права та обов’язки”. ”Злочин і покарання”.

 

УП.

 

Я і мистецтво: ”Музика поруч із нами”. ”Краса природи в пісні та слові”. ”Малюємо (танцюємо) настрій”. ”Моя улюблена книжка (вірш, пісня, кінофільм тощо)”. ”Йдемо до театру (музею, цирку, на виставку тощо). ”Краса побуту”. ”Мої улюблені письменники (поети, художники, актори тощо)”.

 

УШ.

 

Я і праця: ”Умілі руки”. ”Що я вмію робити?”. ”Коли я виросту”. ”Як організувати себе?”. ”Ціна однієї хвилини”. ”Професія моїх батьків”. ”Подарунки до свят”. ”Бути економним”. ”Прибираємо оселю”. ”Зустрічаємо гостей”. ”Як правильно сервірувати стіл?”. ”Не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні”. ”Допомагаємо старшим”.

Залишити відповідь