Робота з учнями, які потребують підвищеної педагоічної уваги

Тра 8, 2015

Робота з учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги

 

  1. Виявлення учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (девіантна поведінка, опір виховним діям) та складання розгорнутих списків учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, а також поновлення списків неблагополучних сімей.

 

  1. Обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки, складання актів.

 

  1. Ведення систематичного обліку роботи з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги.

 

  1. Вивчення рівня розвитку класного колективу, стану успішності та дисципліни.

 

  1. Вивчення з дітьми прав дитини (“Конвенція ООН про права дитини”, Укази Президента, програми “Діти України”) та відповідальності неповнолітніх за скоєні правопорушення.

 

  1. Вивчення взаємовідносин учнів  у колективі, в мікро колективі, між групові зв’язки.

 

  1. Вивчення морально-психологічного клімату в класі.

 

  1. Вивчення індивідуальних психологічних якостей учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (тестування, анкетування).

 

  1. Виявлення причин, що привели до девіантної поведінки (індивідуальні бесіди. анкетування).

 

  1. Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної принциповості в оцінюванні знань, умінь і навичок учнів.

 

  1. Складання психолого-педагогічної характеристики учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги.

 

  1. Години спілкування з учнями “Морально-психологічний клімат у класі та шляхи його оздоровлення”, “Наші взаємини та їх вплив на успішність і поведінку учнів”.

 

  1. Засідання профілактичної комісії.

 

  1. Залучення дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги до занять у гуртках і секціях, до суспільно-корисної праці.

 

  1. Здійснення позакласної роботи (диспути, вікторини, літературні і тематичні вечори, дискусії) спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей та рис загальнолюдської моралі.

 

  1. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, з їх батьками.

 

  1. Організація і проведення індивідуальної роботи (додаткові заняття та допомога (учнівська і вчительська) з невстигаючими дітьми.

 

  1. Проведення в класах бесід та лекцій робітниками правоохоронних органів.

 

  1. Проведення батьківських лекторіїв на теми, пов’язані з профілактикою правопорушень та зміцненням дисципліни серед учнів, зустрічей з робітниками прокуратури, наркологічного центру.

 

  1. Засідання методоб’єднання класоводів та класних керівників з питань профілактики правопорушень та роботи з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги.

Залишити відповідь