Мета: активізувати внутрішньо групові взаємодії; коригувати у дітей в ігровій формі мислення, увагу, вміння володіти власними емоціями та поведінкою. Створити позитивний емоційний настрій. Виховувати повагу один до одного.
Обладнання: макет планети та космічного корабля, ілюстрації, кольорові олівці, папір, ТЗН.
Всі ви напевно полюбляєте подорожувати. Отож, сьогодні ми теж відправимось у незвичайну подорож. Правитель Планети Усмішок надіслав нам повідомлення, що на його планеті мешкає десять жителів, з якими сталась біда. З їхніх облич десь поділись усмішки. І тепер вони сумні й сердиті. Володар підзрює, що їх хтось образив і просить вашої допомоги повернути усмішку жителям Планети Усмішок.
Чи готові ви допомогти?
Наше заняття має назву «Подорож на Планету Усмішок». А як ви, діти, думаєте, як же нам дістатись на Планету, яким видом транспорту?
Так, у нас є гарний великий космічний корабль, який швидко нас віднесе у потрібне місце. Тож закрийте свої оченята і уявіть, як ви зайшли у корабль, тут ви бачите безліч різних приборів та зручні крісла. Ви сідаєте там де вам буде найзручніше. Отже корабль заводить двигуни , проімітуйте звук мотора, і ми летимо до Планети Усмішок минаючи великі і малі, яскраві й недуже зірочки.
Ось ми і прилетіли. Розплющіть очі. Що ви бачите? Так сумні обличчя. А ось і сам володар зустрічає вас.Давайте привітаємось, як заведено на цій планеті.
- Вітаємось долоньками
- Пальчиками
- Ліктями
- Головами
- Плечиками
- Носочками пальчиків на ногах.
-Діти, чи весело було вам вітатись?
-Чи були на ваших обличчях усмішки?
Діти, може з вас хтось знає що сталося з мешканцями планети? Хтось їх образив.
Давйте дізнаємсь що ж таке образа?
Вас коли небудь ображали?
Пограємо у гру з м’ячиком, яку форму він має? А що і хто ще має таку ж форму?
Я називаюсвоє ім’я і показую який в мене вираз обличчя, коли я серджусь. Потім передаю м’ячик, а ви продовжуєте.
Діти, чи сподобались вам наші обличчя? А що потрібно робити, щоб не мати таких облич? Пробачати тим хто вас образив, але й не ображати інших. Не думати за помсту.
Зараз на аркушах ви намалюєте скриньку. Закрийте очі, і уявно покладіть всі образи, які колись ви відчували до своєї скриньки.
Відкрийте очі і скажіть, що ми можемо зробити з цими скриньками?
- Пустити по річці
- Відправити на небо
- Закопати в землю
Та є найкращий спосіб їх знищити. Давайте ми їх розірвемо на маленькі шматочки і викеномо в сміттєвий бак.
Отже ми звільнились від образ і на обличчях у вас знову засяяла усмішка.
Давайте й мешканцям змінимо вираз обличчя.
Діти по черзі виходять і перевертають ротики смайликам.
Отже, ми виконали прохання володаря планети Усмішок. За це він дарує кожному цю усмішку яук ви врятували.
А нам час повертатись додому.
-Чи сподобалось заняття?
-Чи будете ви накопичувати свої образи?
-чи будете звільнятись від них?
Адже, якщо образи будуть жити у вас, то мешканцям Планети Буде знову допомога.
Тож давайте пробачати кривдникам, і дарувати всім тільки щирі усмішки, не забувати пр Планету Усмішок.
Пісня «Усмішка» з мультиплікаційного фільму.