Мста: виявити лідерів для загонового самоврядування.
Основні технічні моменти.
У грі беруть участь 5—10 загоні і) середньовікової категорії. Кожен загін вибирає свій колір (форму) одягу чи розпізнавальні знаки (пов’язки, краватки тощо).
Журі (зі складу методистів, фізруків, керівників гуртків) діє у полі (за периметром), вручаючи персональні жетони лідерам загонів. Оцінюється вміння організовувати колективні (злагоджені) дії, швидкість, оригінальність виконання завдань.
Обладнання: прапорці з номерами загонів, « суперскакалочка » — вервечка завдовжки з ігрове поле, жетони, грамоти або пам’ятні значки переможцям.
Команди (загони) у визначений час збираються на ігровому полі.
Сценарний план
- Увертюра
Поява на ігровому полі загонів у «суперпараді» — демонстрації всіляких засобів пересування (завдання дається попередньо), (10хв).
- Зав’язка
Ведучий. Добридень! Ми раді вітати загони № 1, 2, 3… на ігровому майданчику.
Таку гру, як «Тетріс», я думаю, знають усі, а от що таке «Супертетріс»? Це супергра, що допоможе нам вибрати лідерів серед дітей ваших загонів. Звичайно, зараз безумовними лідерами для вас є вожаті. Та у грі вони не братимуть участі, вожаті споглядатимуть і оцінюватимуть ваші самостійні дії. Ви ж за допомогою своїх вправних ніг, рук і, головне, тямущої голови колективно постараєтесь якнайшвидше та якнайточніше виконувати мої завдання. Отже, якщо команди готові, розпочинаймо!
- Перебіг гри
«Суперрозминка»:
- «Супергеометрія». Командний рух по колу в формі: квадрата, трикутника, ромба, прямої лінії, ламаної лінії, пунктирної тощо.
- «Суперматематика». Командний рух по колу в формі: крапки, знака додавання, знака віднімання, ділення.
- «Суперуява». Спробувати зобразити існуючі й неіснуючі предмети, явища. Зобразити:
- «казна що і збоку бантик»;
- рідину, що замерзла і випаровується під час нагрівання;
- єгипетську піраміду;
- Пізанську вежу;
- стілець, ліжко, вікно з кватиркою;
— емблему свого загону тощо.
Ведучий. А тепер я хотів би
запросити в центр ігрового майданчика тих, хто заробив лише по одному ігровому жетону. Вітайте оплесками наших лідерів.
(Лідери здають жетони і приєднуються до загонів.)
А зараз у центр хай вийдуть ті, хто заробив 2,3,4,5 і більше жетонів! Це суперлідери сьогоднішньої гри. І їх перед нагородженням очікує ще один іспит — «Суперскака-лочка», гра на увагу. Помічники під музику мають крутити скакалку на відстані 10 см від підлоги. Всім потрібно встигнути перестрибнути через неї. Не перестрибнувши через скакалку чи зачепившись за неї, можна втратити зароблені жетони. Гра триває п’ять хвилин. Далі технічне підбиття підсумків, мета якого — визначення лідерів у командах за найбільшою кількістю набраних індивідуальних жетонів.
(Проводиться гра серед супер-лідерів.)
- Кульмінація
«Супермегатетріс» — це можливість відчути себе частиною цілого. Побудова силами всіх загонів: великого кола, квадрата, трикутника, квітки, емблеми табору
(5—10 хв.).
- Фінал
Нагородження лідерів грамотами чи значками.