Наша школа славиться пам’яткою архітектури – палацом пана Мерінга. Палац у формах необароко, цегляний, прямокутний в плані, двоповерховий. Фасади у традиційній п’ятидільній схемі, трьохосьові, із ледве вираженими в плані центральним і бічними ризалітами, активно підкресленими архітектурно-скульптурними засобами, завершені аттиками.
Перший поверх рустований, другий виконаний у ордерній системі. Центральний ризаліт головного фасаду підкреслений вхідним тамбуром із терасою. Стіна другого поверху розчленована спареними напівколонами коринфського ордеру, в інтерколумніях – напівциркульні вікна і двері із розвинутим бароковим наличником, який прорізає розірваний карниз і входить у тимпан параболічного фронтона, який накладається на площину стіни фігурного аттика. Бічні ризаліти із одним напівциркульним вікном також фланковані напівколонами коринфського ордеру і завершені аттиками. Поля стін поміж ризалітами спокійні, основним архітектурним мотивом їх є ряд прямокутних вікон. Головний і парковий фасади ідентичні за архітектурною схемою і відрізняються лише окремими деталями.
Планування палацу коридорне з двобічним розміщенням кімнат. Головний холл першого поверху, розчленований двома рядами колон, і сходи виконані у повному відриві від архітектури будівлі – у мавританському стилі. Звертає на себе увагу частково збережена керамічна панель. В залі першого поверху збереглася кесонована стеля.
У 1958 році в приміщенні колишньому маєтку графа Мерінга була створена загальноосвітня школа-інтернат. В 1980 році реорганізована а Староприлуцьку допоміжну школу-інтернат.
Талановитий, досвідчений педагогічний колектив, а перед ним – діти. Діти, які не змогли засвоїти програмовий матеріал. Крок за кроком, урок за уроком в країну знань ведуть школярів вчителі та вихователі. З дітьми працюють 47 педагогічних працівників.
Реформування освіти у світлі вимог законів України „Про освіту” сприяло пошукам педколективу найоптимальніших шляхів оволодіння учнями основ наук, прагнення сформувати в незалежній Україні таку людину, яка здатна мислити, приймати рішення й адаптуватися в будь-яких умовах.
Сьогодні школа працює над науково-методичною темою: “Формування в учнів загальнолюдських якостей, підготовка їх до самостійного життя через навчально-виховний процес”, яка вимагає від педагогів переосмислення стосунків з вихованцями, пошук методів роботи, які допомагали б у корекції вад психофізичного розвитку та розумового розвитку в цілому на основі засвоєння соціального досвіду в умовах свідомої цілеспрямованої діяльності.
Керуючим центром над її впровадженням стала Рада школи, Творча група, методичні об’єднання учителів і вихователів. Створено комфортні умови для навчання та відпочинку. При школі працює методичний кабінет, кабінет логопедії, психологічний кабінет, кабінет лікарів, ізолятор, бібліотека. Діти відвідують різноманітні гуртки: „Майстер столярних справ”, „Вишивки”, „Народознавства”, „Спортивний”.
Живий куточок, кімната відпочинку, спальні кімнати, простора їдальня створюють справжній домашній затишок.
Як результат кропіткої роботи педколективу більшість випускників після закінчення школи продовжують навчатися у Новогребельському та Вороновицькому ПТУ, Вінницькому ПТУ № 5, ПТУ № 7, Зозівському аграрному ліцеї.
Колектив створює у школі-інтернаті атмосферу добра і злагоди. Діти називають школу рідною домівкою.
Традиційними святами стали свято квітів, свято врожаю, день Святого Миколая, свято ялинки, «Школа – наш рідний дім, в якому весело усім».
Всі учні школи є членами дитячої організації „Подолята”, яка працює по напрямку „Краю мій лелечий”. Мета якого – виховання дбайливого ставлення до природи, виховання справжнього патріота незалежної України. Ввійшли в життя нашої школи теплі зустрічі із студентами Політехнічного університету, з музичними школами, будинками творчості.