ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ

5 КЛАС

  1. Загальні дані про класний колектив. Історія його формування

Кількість учнів____________________________________________________________________________

Кількість хлопчиків________________________________________________________________________

Кількість дівчаток__________________________________________________________________________

Віковий склад класу________________________________________________________________________

Кількість учнів, які залишились на другий рік навчання__________________________________________

Чи були учні зведені з різних класів__________________________________________________________

Чи змінювався класний керівник_____________________________________________________________

  1. Зміст і характер навчальної діяльності

Загальна характеристика поведінки, дисциплінованість _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Наявність контролю з боку батьків за оцінками окремих учнів _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Необхідність контролю учнів з боку класного керівника _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учні, що вміють зосереджуватися, самостійно працювати, виявляють активність ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учні, що потребують постійного контролю ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Наявність взаємодопомоги в класі _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Порушення дисципліни на уроках _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ставлення учнів до навчальної праці ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учні, що навчаються на високому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учні, що навчаються на достатньому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учні, що навчаються на середньому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учні, що навчаються на початковому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учні, що схильні пропускати уроки ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Позашкільне життя класу

Діти, що відвідують гуртки, захоплюються колекціонуванням _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Суспільно корисна праця учнів у школі, класі _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Активність батьківського комітету, участь батьків у життєдіяльності класу, школи _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ініціативність учнів класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Керівництво класом і його організація

Актив класу і його робота ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Характеристика активістів (чи допомагають вони учням, які не встигають у навчанні) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Участь у шкільних заходах (усі охоче беруть участь; деякі учні ухиляються, шляхи залучення цих учнів до діяльності класу) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Взаємовідносини усередині колективу

Ступінь згуртованості ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ціннісно-орієнтована єдність класу ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Прояви взаємної вимогливості, чуйності, взаємодопомоги _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Наявність неформальних лідерів, причини їхнього впливу на клас ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Емоційне неприйняття окремих учнів. Наявність ізольованих учнів, можливі шляхи зміни ставлення до них однолітків ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Особливості стосунків між хлопцями і дівчатами ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Загальні висновки

Рівень розвитку колективу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Характер емоційного клімату в колективі _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дисциплінованість окремих учнів та класу в цілому _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Визначення головних недоліків в організації життя колективу і конфліктів серед його членів, шляхи їх подолання ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Author: Староприлуцька спеціальна школа

Добавить комментарий