ЩОДЕННИЙ ПЛАН (орієнтовний) роботи вихователя в школі – інтернаті
Понеділок ________ (дата)
| Час | Режимні моменти | Примітки | 
| 7.00 | Прийомучнів у нічноговихователя. Дізнатися про те як учні спали, чи непорушуваливночідисципліну (якщопорушували, дізнатисяхто та провести виховнубесіду). | 
 | 
| 7.05-7.15 | Загальношкільнаранкова зарядка, кожнагрупашикується на свомуспеціальновідведеномумісці і за командою вчителяфізичноїкультурирозпочинаютьвиконуватирізноманітніфізичнівправи (це все сприяєзміцненнюімунітетувихованців,їхзгуртованості та дисциплінованості) | |
| 7.15-7.35 | Ранковий туалет (обов’язковоконтролювати та прививатилюбов до охайності, до особистоїгігієни, бесіда: «Гігієна – запорука здоров’я»,тривалістьбесіди 5-6 хв). | |
| 7.35-8.00 | Прибиранняучнямиспальноїкімнати (контролюватиякіснеприбирання, прививатилюбов до порядку та чистоти, під час прибираннярозповідатиучням про те як чистота позитивно впливає на здоров’яучнів). | |
| 8.00-8.15 | Сніданок. Робота з вихованнякультурноїповедінки за столом. Проконтролювати як поснідалиучні, розповістичимкращеучніпоснідаютьтимбільше сил в них буде на навчанні, тимкращевони себе будутьпочувати. | |
| 8.15-8.25 | Проконтролюватитаперевіритичиготовіучні до навчального дня, чизібрані вони і нічого не забули. Здатиучнівучителеві. Надатиінформаціюнеобхіднувчителеві про стан учнів. | |
| 13.15 
 | Прийомучнів у вчителя, розпитативчителя про учнів, про їхрезультати, про поведінку 
 | |
| 13.30-14.00 | Обід. Робота з вихованнякультурноїповедінки за столом. Міні-бесіда «Як користуватисястоловими приборами». (Конкретизуватипитаннябесіди; можнадатицікавуінформацію з історіївиникнення правил культурноїповедінки за столом). | |
| 14.00-14.45 | Бесіда «Як пройшовнавчальний день». (Щоцікавогобуло у вихіднідні.) Розучуваннявправ для збереженнязору. (В конспектіконкретизуватичивказати № літературиабо № у папці «Фізхвилинки»). Грасередньоїрухливості(вказати, яка саме, написати правила гричивказати № літературиабо № гри у папці «Рухливіігри»). | |
| 
 
 14.45-16.10 | Прогулянка. Пішохіднапрогулянка по територіїшколизіспостереженням за погодою. (Конкретизуватипитаннябесідипід час прогулянкичизробитианалогічнопершого пункту цього плану). | 
 | 
| * охарактеризувати стан погоди * назватидеякіприкмети погоди Спортивна година, рухливіігри | 
 | |
| *  ігри з м’ячем * естафета з м’ячем з елементами баскетболу Самостійніігри | 
 | |
| 16.10-16.30 | Повернення з прогулянки. Підготовка до виконаннядомашньогозавдання. | |
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 16.30-18.20 | Самопідготовка.(В конспектівказатиякіпредметинеобхідновиконати на завтра, номера вправ, завдань) Якщозалишився час можнавиконатирозвивальнізаняття: Повторення правил самопідготовки Розумоварозминка (5-7 хвилин). Вправа: назвати 5 імендівчаток, 5 іменхлопців, 5 овочів, 5 фруктів, 5 іграшоктощо. 
 Розгляданнядитячого журналу абонової книжки з переходом до читання. Фізкультхвилинка (виконуєтьсямовчки, за вихователем). Виконаннявправ з математики (конкретизувати). Самостійневиконаннявправ для збереженнязору(конкретизувати). Виконаннярозвивальнихвправ з мови (письма) (конкретизувати). Поступовийперехід до спокійнихігор (настільні, сюжетно-рольові). 
 Колективнерозгадуваннякросворду (ребусу) (конкретизувати).. Самостійнафізкультхвилинка (ранішевивчена): коженвиконуєсамостійно по закінченнівиконаннязавдання з математики. Вправи на збереженнязору(конкретизувати). | 
 
 | 
| 18.20-18.30 | Закінченнясамопідготовки. Підготовка до вечері. 
 | |
| 18.30-19.00 
 | Вечеря. Міні-бесіда «Як користуватисястоловими приборами». (Конкретизуватипитаннябесіди; можнадатицікавуінформацію з історіївиникнення правил культурноїповедінки за столом). | |
| 19.00-19.30 
 | Прибираннязакріплених за групоютериторій (проконтролюватиякістьприбирання ) 
 | |
| 19.30-20.00 
 | Перегляд телепередач (в конспектізазначитияких, який є їхнійвплив на дітей). 
 | |
| 20.00-20.15 | Прогулянка (розповістидітям як цекорисно, як позитивно впливаєпрогулянка на сон людини). | |
| 20.15-20.30 | Вечірній туалет, відбій. | |
| 20.30 
 | Здатидітейнічномувихователю, розповістихтояк поводив себе на протязі дня. | 
Колонка «Примітка»необхідна для того щобвразінеобхідностівписатипризвіщапорушників, проведені з ними індивідуальнібесіди, абоіншаінформація яка буланезапланована в конспекті.