ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ
5 КЛАС
- Загальні дані про класний колектив. Історія його формування
Кількість учнів____________________________________________________________________________
Кількість хлопчиків________________________________________________________________________
Кількість дівчаток__________________________________________________________________________
Віковий склад класу________________________________________________________________________
Кількість учнів, які залишились на другий рік навчання__________________________________________
Чи були учні зведені з різних класів__________________________________________________________
Чи змінювався класний керівник_____________________________________________________________
- Зміст і характер навчальної діяльності
Загальна характеристика поведінки, дисциплінованість _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Наявність контролю з боку батьків за оцінками окремих учнів _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Необхідність контролю учнів з боку класного керівника _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні, що вміють зосереджуватися, самостійно працювати, виявляють активність ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні, що потребують постійного контролю ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Наявність взаємодопомоги в класі _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порушення дисципліни на уроках _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ставлення учнів до навчальної праці ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні, що навчаються на високому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні, що навчаються на достатньому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні, що навчаються на середньому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні, що навчаються на початковому рівні ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні, що схильні пропускати уроки ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Позашкільне життя класу
Діти, що відвідують гуртки, захоплюються колекціонуванням _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Суспільно корисна праця учнів у школі, класі _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Активність батьківського комітету, участь батьків у життєдіяльності класу, школи _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ініціативність учнів класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Керівництво класом і його організація
Актив класу і його робота ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Характеристика активістів (чи допомагають вони учням, які не встигають у навчанні) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у шкільних заходах (усі охоче беруть участь; деякі учні ухиляються, шляхи залучення цих учнів до діяльності класу) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Взаємовідносини усередині колективу
Ступінь згуртованості ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ціннісно-орієнтована єдність класу ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прояви взаємної вимогливості, чуйності, взаємодопомоги _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Наявність неформальних лідерів, причини їхнього впливу на клас ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Емоційне неприйняття окремих учнів. Наявність ізольованих учнів, можливі шляхи зміни ставлення до них однолітків ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Особливості стосунків між хлопцями і дівчатами ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Загальні висновки
Рівень розвитку колективу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Характер емоційного клімату в колективі _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дисциплінованість окремих учнів та класу в цілому _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Визначення головних недоліків в організації життя колективу і конфліктів серед його членів, шляхи їх подолання ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________