Планування роботи групи продовженого дня

Гру 10, 2014

Планування роботи групи продовженого дня

Важливе значення у зміцненні педагогічного впливу на дітей має планування позаурочної навчально-виховної роботи, яка планується на півріччя і робочий день. Плануючи її, педагог керується указами Президента України, уряду України, відповідними нормативними документами Міністерства освіти і науки України.

План роботи групи продовженого дня на півріччя розробляє вихователь і узгоджує його з планами позаурочної роботи вчителів, з учнями яких вони спільно працюють.

У плані вказується комплекс заходів щодо організації учнівського колективу, забезпечення загальної обов’язкової освіти, патріотичного, морального і трудового виховання, відзна-. чення державних свят, вивчення звичаїв і традицій українського народу, заходи на відзначення пам’ятних дат мистецько-літературного життя, правового,економічного і екологічного виховання, формування таких рис, як доброта і милосердя, індивідуальної виховної роботи з учнями, а також роботи з батьками. План передбачає комплекс заходів з охорони здоров’я і фізичного розвитку учнів, направлений на краєзнавчу і пошукову роботу з учнями. Головна вимога до плану, щоб він був конкретний і розумно насичений.

Основними пунктами плану бути:

а) характеристика групи, де вказується наявність дітей за
віком, статі, особливостями характеру;

б) пункт «Індивідуальна робота» – це зосередження уваги
на тому, як діти виховувалися у своїх сім’ях, тому кожному
притаманні свої набуті навики та вміння. Є учні виховані, куль
турні, але є й такі, кому більш потрібно приділити уваги для
виховання навичок правильної поведінки відповідно до Стату
ту школи;

в) пункт «Основні виховні заходи» охоплює широкі аспекти

виховання учнів;

г) пункт «Фізичний розвиток дітей і збереження здоров’я»
твердить, що здоров’я нації – це здоров’я країни;

д) пункт «Робота з батьками» наголошує на спільну роботі класовода, вихователя, батьків, учнів, школи, громадськості. Виховувати дітей слід спільними зусиллями школи, сім’ї, суспільства. Всіх їх об’єднують спільні інтереси, форми виховної і навчальної роботи.

При складанні плану необхідно враховувати:

  1. Відзначення видатних подій і свят до указаних дат.
  2. Вивчення традицій, звичаїв і обрядів 1 раз в місяць.
  3. Вивчення правових питань 1 раз в квартал.
  4. Вивчення економічних і екологічних 1 раз в квартал.

питань

  1. Трудові рейди і заходи 1 раз в місяць.
  2. Вивчення питань культури поведінки, 1 раз в тиждень.

формування рис особистості: доброти, милосердя

7. Екскурсії в театр, природу, краєзнав- 1 раз тиждень.

ча робота

8. Робота з художньою літературою, 1 раз в місяць.

журнали

9. Охорона здоров’я (гігієна) 1 раз в місяць.

10. Фізкультурно-оздоровча (змагання, 1 раз в місяць.

конкурси)

11. Повторення правил дорожнього руху 1 раз в місяць.
12. Вивчення правил пожежної безпеки 1 раз в місяць.

  1. Вивчення правил техніки безпеки в 1 раз в місяць, побуті
  2. Вивчення правил поведінки на льоду і 1 раз в сезон, воді
  3. Вивчення правил поведінки на кані- 1 раз в квартал, кулах
  4. Індивідуальна робота з учнями 1 раз в тиждень.
  5. Робота з батьками 1 раз в тиждень.

Орієнтовний план роботи вихователя на місяць

  1. із скрині народної мудрості. Легенди «Неопалима купина», «Вовкулака» та ін,
  2. «Наші вірні друзі – знаки дорожні» (правила дорожнього руху). Практична хвилинка.
  3. Твій зовнішній вигляд (гігієнічне виховання). Рольова гра.
  4. Екскурсія в гідропарк. Складання словесних картин осіннього пейзажу. Екологічне виховання. Малювання.
  5. «Про злочин і кару» (правове виховання). «Мозковий» турнір. Консультація для батьків.
  6. «Богдан Лепкий – письменник, літературознавець, перекладач, педагог». Розповідь вихователя.
  7. «Що повинен уміти учень у свої 7-9 років?». Практична хвилинка.
  8. «Чи віриш ти у прикмети?» Бесіда.
  9. «Як Стобід хотів підпалити вовка, а ледве сам не згорів» (правила пожежної безпеки). Вікторина.
  1. Конкурс на кращого знавця звичаїв і традицій українського народу на тему «Без калини немає України».
  2. Прості правила етикету (під час звучання гімну). Практична хвилинка.
  3. Повторення правил користування побутовими електроприладами. Бесіда
  1. Як боротися з лінощами дітей? Консультація для батьків.
  2. Конкурс кмітливих «У нас сьогодні п’ять урокк».
  3. «Роби зарядку кожен день – зникнуть втома, млявість,
    лінь». (Розучування комплексу ранкової гімнастики).
  1. «Хто іншому допомагає, той у біді поміч має». (П ро культуру поведінки (обговорення).

  2. «У Катрусі -день народження». (Про культуру поведінки).

  3. Повторення правил поведінки з побутовими газовими приладами.

  4. Індивідуальна робота з окремими учнями з читання, математики, письма.

  5. День відкритих дверей у групі. Бесіда з батьками про навчання і поведінку”.

Залишити відповідь