ЩОДЕННИЙ ПЛАН (орієнтовний) роботи вихователя в школі – інтернаті
Понеділок ________ (дата)
Час | Режимні моменти | Примітки |
7.00 | Прийомучнів у нічноговихователя. Дізнатися про те як учні спали, чи непорушуваливночідисципліну (якщопорушували, дізнатисяхто та провести виховнубесіду). |
|
7.05-7.15 | Загальношкільнаранкова зарядка, кожнагрупашикується на свомуспеціальновідведеномумісці і за командою вчителяфізичноїкультурирозпочинаютьвиконуватирізноманітніфізичнівправи (це все сприяєзміцненнюімунітетувихованців,їхзгуртованості та дисциплінованості) | |
7.15-7.35 | Ранковий туалет (обов’язковоконтролювати та прививатилюбов до охайності, до особистоїгігієни, бесіда: «Гігієна – запорука здоров’я»,тривалістьбесіди 5-6 хв). | |
7.35-8.00 | Прибиранняучнямиспальноїкімнати (контролюватиякіснеприбирання, прививатилюбов до порядку та чистоти, під час прибираннярозповідатиучням про те як чистота позитивно впливає на здоров’яучнів). | |
8.00-8.15 | Сніданок.
Робота з вихованнякультурноїповедінки за столом. Проконтролювати як поснідалиучні, розповістичимкращеучніпоснідаютьтимбільше сил в них буде на навчанні, тимкращевони себе будутьпочувати. |
|
8.15-8.25 | Проконтролюватитаперевіритичиготовіучні до навчального дня, чизібрані вони і нічого не забули.
Здатиучнівучителеві. Надатиінформаціюнеобхіднувчителеві про стан учнів. |
|
13.15
|
Прийомучнів у вчителя, розпитативчителя про учнів,
про їхрезультати, про поведінку
|
|
13.30-14.00 |
Обід. Робота з вихованнякультурноїповедінки за столом. Міні-бесіда «Як користуватисястоловими приборами». (Конкретизуватипитаннябесіди; можнадатицікавуінформацію з історіївиникнення правил культурноїповедінки за столом). |
|
14.00-14.45 | Бесіда «Як пройшовнавчальний день». (Щоцікавогобуло у вихіднідні.)
Розучуваннявправ для збереженнязору. (В конспектіконкретизуватичивказати № літературиабо № у папці «Фізхвилинки»). Грасередньоїрухливості(вказати, яка саме, написати правила гричивказати № літературиабо № гри у папці «Рухливіігри»). |
|
14.45-16.10 |
Прогулянка.
Пішохіднапрогулянка по територіїшколизіспостереженням за погодою. (Конкретизуватипитаннябесідипід час прогулянкичизробитианалогічнопершого пункту цього плану). |
|
* охарактеризувати стан погоди
* назватидеякіприкмети погоди Спортивна година, рухливіігри |
|
|
* ігри з м’ячем
* естафета з м’ячем з елементами баскетболу Самостійніігри |
|
|
16.10-16.30 | Повернення з прогулянки. Підготовка до виконаннядомашньогозавдання. | |
16.30-18.20 |
Самопідготовка.(В конспектівказатиякіпредметинеобхідновиконати на завтра, номера вправ, завдань)
Якщозалишився час можнавиконатирозвивальнізаняття: Повторення правил самопідготовки Розумоварозминка (5-7 хвилин). Вправа: назвати 5 імендівчаток, 5 іменхлопців, 5 овочів, 5 фруктів, 5 іграшоктощо.
Розгляданнядитячого журналу абонової книжки з переходом до читання. Фізкультхвилинка (виконуєтьсямовчки, за вихователем). Виконаннявправ з математики (конкретизувати). Самостійневиконаннявправ для збереженнязору(конкретизувати). Виконаннярозвивальнихвправ з мови (письма) (конкретизувати). Поступовийперехід до спокійнихігор (настільні, сюжетно-рольові).
Колективнерозгадуваннякросворду (ребусу) (конкретизувати).. Самостійнафізкультхвилинка (ранішевивчена): коженвиконуєсамостійно по закінченнівиконаннязавдання з математики. Вправи на збереженнязору(конкретизувати). |
|
18.20-18.30 | Закінченнясамопідготовки. Підготовка до вечері.
|
|
18.30-19.00
|
Вечеря. Міні-бесіда «Як користуватисястоловими приборами». (Конкретизуватипитаннябесіди; можнадатицікавуінформацію з історіївиникнення правил культурноїповедінки за столом). | |
19.00-19.30
|
Прибираннязакріплених за групоютериторій (проконтролюватиякістьприбирання )
|
|
19.30-20.00
|
Перегляд телепередач (в конспектізазначитияких, який є їхнійвплив на дітей).
|
|
20.00-20.15 | Прогулянка (розповістидітям як цекорисно, як позитивно впливаєпрогулянка на сон людини). | |
20.15-20.30 | Вечірній туалет, відбій. | |
20.30
|
Здатидітейнічномувихователю, розповістихтояк поводив себе на протязі дня. |
Колонка «Примітка»необхідна для того щобвразінеобхідностівписатипризвіщапорушників, проведені з ними індивідуальнібесіди, абоіншаінформація яка буланезапланована в конспекті.