ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МЕДИЧНА СЕСТРА

Гру 10, 2014

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики.
1.2. Медична сестра призначається на посаду керівником закладу освіти. На посаду медичної сестри призначаються особи, які мають відповідну фахову освіту (без вимог до стажу роботи).
1.3. Медична сестра підпорядковується керівнику закладу освіти.
1.4. У процесі виконання посадових обов’язків медична сестра керується Законами України, постановами уряду, розпорядчими наказами органів системи охорони здоров’я та освіти, іншими керівними і нормативними документами з питань санітарії та гігієни, охорони здоров’я, профілактичної роботи, а також Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку закладу освіти, цією Інструкцією.

2. Функції

Основними напрямами діяльності медичної сестри є:
2.1. Здійснення заходів з охорони здоров’я дітей та працівників закладу освіти, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у закладах освіти.
2.2. Обстеження учнів перед прийомом на навчання, протягом всього навчального року та під час організації спортивно-оздоровчих заходів у канікулярний час.
2.3. Організація санітарно-просвітницької роз’яснювальної роботи та участь у ній.
2.4. Здійснення нагляду за якісним харчуванням та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у шкільній їдальні.
2.5. Проведення просвітницької роботи з питань здорового способу життя, дотримання санітарно-гігієнічних норм особистого життя та праці.

3. Посадові обов’язки

Медична сестра виконує такі обов’язки:
3.1. Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі.
3.2. Під час прийому учнів на навчання, організації спортивно-туристських заходів контролює проходження ними медичного обстеження, наявність довідок про стан здоров’я та інших документів.
3.3. Здійснює профілактичні заходи.
3.4. Контролює якість харчування, дотримання санітарно-гігієнічних вимог у їдальні.
3.5. Організовує медичний огляд учнів за графіком, затвердженим керівником закладу освіти.
3.6. Контролює своєчасне проходження медичного огляду всіма працівниками.
3.7. Перевіряє наявність санітарних книжок у працівників під час прийому їх на роботу.
3.8. Веде поточну та звітну документацію.
3.9. Постійно підвищує свій професійний рівень шляхом регулярного проходження курсової перепідготовки у медичних закладах.
3.10. Здійснює облік медикаментів і є матеріально відповідальною за їх одержання і придбання, поповнює аптечку відповідними препаратами та медикаментами, контролює допустимі терміни зберігання медикаментів.

4. Права

Медична сестра має право в межах своєї компетенції на:
4.1. Участь в управлінні школою в порядку, який визначається Статутом школи.
4.2. Ознайомлення із скаргами та іншими документами, які містять оцінку її роботи, надання щодо них пояснень.
4.3. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у судовому порядку у випадку дисциплінарного чи службового розслідування.
4.4. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
4.5. Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації за рахунок навчального закладу.
4.6. Висування вимог до керівника закладу (письмово та усно) щодо дотримання положень нормативних документів з охорони здоров’я
учнів та дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

5. Відповідальність

5.1. Медична сестра несе відповідальність за охорону здоров’я учнів школи, виконання належних санітарно-гігієнічних вимог до організації навчально-виховного процесу.
5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, визначених цією інструкцією, медсестра несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.3. За використання методів психічного чи фізичного насилля над особистістю учня, а також скоєння аморального вчинку медсестра може бути звільнена з посади відповідно до трудового законодавства й Закону України «Про освіту».
5.4. За навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитки медсестра несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.

6. Взаємовідносини (зв’язки за посадою)

Медсестра:
6.1. Працює за графіком, затвердженим керівником закладу освіти.
6.2. Самостійно планує свою роботу на рік. План роботи затверджується керівником закладу освіти.
6.3. Подає керівнику письмовий звіт про свою діяльність за певний термін роботи.
6.4. Одержує від керівника закладу освіти та його заступників інформацію нормативно-правового і організаційного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
6.5. Працює у тісній взаємодії з учителями, класними керівниками й батьками учнів, систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до її компетенції, з адміністрацією та вчителями.
6.6. Співпрацює з місцевими органами управління медичними закладами і дотримується положень їхніх розпорядчих документів, дія яких розповсюджується на заклади освіти.

 

Посадові інструкції

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
ПСИХОЛОГА

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі Положення про психологічну службу в системі освіти України, Етичного кодексу товариства психологів України та інших нормативних документів.
1.2. Психолог призначається на посаду і звільняється з неї начальником районного відділу освіти.
1.3. Психолог повинен мати вищу спеціальну (психологічну) освіту або вищу педагогічну освіту і спеціальну підготовку (курси) (без урахування стажу роботи).
1.4. Психолог підпорядкований безпосередньо директору школи.
1.5. У своїй діяльності психолог керується Законами України з питань освіти. Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів управління освітою всіх рівнів;
правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом, Правилами внутрішнього розпорядку школи, цією Інструкцією. Психолог дотримується Конвенції про права дитини.

2. Функції

Основними напрямами діяльності психолога є:
2.1. Організація психологічного діагностування учнів школи.
2.2. Організація сталої системи психологічної освіти вчителів.
2.3. Проведення психолого-корекційної роботи з учнями.

3. Посадові обов’язки

Психолог виконує такі посадові обов’язки:
3.1. Бере участь в організації навчально-виховної роботи, спрямованої на забезпечення умов для особистого розвитку учнів, збереження їхнього повноцінного психологічного здоров’я.
3.2. Зберігає професійну таємницю, не розповсюджує відомостей, що отримані в процесі діагностичної і корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди дитині чи її оточенню.
3.3. Проводить семінари та консультації для педагогічного складу з питань психологічних аспектів розвитку, навчання, виховання учнів.
3.4. Веде облік роботи за місяць, графік консультацій для педагогів, учнів, батьків, журнал проведення консультацій, папки на кожну паралель класів з матеріалами щодо результатів роботи з учнями й педагогами.
3.5. Складає річний план роботи, затверджений директором і погоджений із методистом – психологом .
3.6. Здійснює планування, виходячи з норм практичної психологічної роботи з учнями й дорослими.
3.7. Будує свою діяльність на засадах довіри в тісній взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу.
3.8. Турбується про здоров’я і безпеку довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
3.9. Проходить періодичне безкоштовне медичне обстеження.
3.10. Підвищує свою кваліфікацію.

4. Права

Психолог має право на:
4.1. Самостійний вибір пріоритетних напрямів роботи, співвідношення різних видів робіт з огляду на потреби школи.
4.2. Спеціальний кабінет, забезпечений методичним, матеріальним обладнанням.
4.3. Захист професійної честі й гідності.
4.4. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень.
4.5. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.6. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
4.7. Підвищення кваліфікації.
4.8. Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

5. Відповідальність

5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту чи Правил внутрішнього розпорядку школи, інших локальних актів, законних розпоряджень адміністрації, посадових обов’язків, встановлених цією Інструкцією, психолог несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.2. За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов’язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над учнем, скоєння іншого аморального вчинку психолог може бути звільнений з посади, яку він обіймає, відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».
5.3. За завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитки психолог несе матеріальну відповідальність у порядку та межах, встановлених трудовим і/чи цивільним законодавством.

6. Взаємовідносини (зв’язки за посадою)

Психолог:
6.1. Працює за графіком, складеним виходячи із 40-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.
6.2. Підтримує зв’язки з педагогічним колективом; професійно підпорядкований психологічному центру району, міста, області.
6.3. Подає директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіт про роботу.
6.4. Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під розписку з відповідними документами.

Залишити відповідь