Орієнтовна тематика заходів з патріотичного виховання
- Семінари, круглі столи, конференції:
– «Наш населений пункт у роки Великої Вітчизняної війни»;
– «І пам’ятає світ врятований»;
– «Утверджувати ідеали культури миру – служити миру»;
– «Утверджувати ідеали культури миру – служити миру».
- Уроки пам´яті, уроки мужності:
– «Зростаємо громадянами-патріотами землі, що Україною зоветься»;
– «Їхні славні імена в літописі Великої Вітчизняної»;
– «Діти на фронтах війни: пам’ятаймо!»;
– «Мужні визволителі мого отчого краю»;
– «Цей подвиг звучить у піснях і легендах сьогодні»;
– «Пам´ятники героям війни розповіли»;
– «Жінки на фронтах війни»;
– «Їх славні імена в літописі Великої Вітчизняної»;
– «Наша вулиця носить ім’я героя війни».
Зустрічі з ветеранами та дітьми війни, учасниками визволення України від нацистських окупантів.
- Виховні години:
– «Я – громадянин-патріот незалежної держави»;
– «Патріотизм – нагальна потреба України»;
– «Моя земля – земля моїх предків»;
– «Мої ровесники – підпільники, партизани – герої війни»;
– «Про що розповів фронтовий трикутник (лист)»;
– «Легендарні партизани»;
– «Велика Вітчизняна війна у спогадах її учасників»;
– «Імена фронтовиків на обеліску братської могили у моєму населеному пункті»;
– «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»;
– «Велика ціна Великої Перемоги»;
– «Збережемо мир на планеті».
- Усні журнали:
– «Наш край в роки Великої Вітчизняної війни»;
– «Долі учнів нашої школи, обпалені війною»;
– «Міста-герої в Україні. Від оборони до визволення»;
– «Батьки, діди заповідали мужність».
- Тематичні, оглядові екскурсії:
– у краєзнавчі музеї, музеї бойової слави, у Національний музей історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років з метою вивчення матеріалів експозицій, фондів, їх використання у виховному процесі;
– до музеїв військових частин, установ, підприємств, вищих навчальних закладів.
- Тематичні виставки у бібліотеках навчальних закладів.
- Краєзнавчі пошукові експедиції:
– «Немає безіменних героїв» (походи місцями бойової слави, встановлення прізвищ воїнів, похованих у братських могилах);
– «Фронтовими дорогами моїх рідних (прадідуся, прабабусі)»;
– «Учні нашої школи на фронтах Великої Вітчизняної війни»;
– «Наші ровесники у партизанському русі в нашому краї»;
– «Вулиці нашого міста, названі іменами героїв Великої Вітчизняної війни».
Вагомим внеском у справу вивчення пам’ятних подій є участь школярів у Всеукраїнській історико-краєзнавчій акції учнівської молоді «Шляхами подвигу та слави».