ПАМ’ЯТКА
перевірки і ведення зошитів
№ |
Зміст роботи |
|
1 |
Назва предмета |
|
|
||
|
||
|
||
2 |
Дотримання єдиного мовного режиму: |
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
3 |
Зміст робіт, відповідність їх вимогам програми. |
|
|
||
|
||
4 |
Обсяг і характер робіт: |
|
(або сторінок) |
||
|
||
|
||
|
||
5 |
Система письмових робіт (класних і домашніх): |
|
|
||
|
||
(на уроках і вдома) |
||
|
||
6 |
Наявність диференційованого та індивідуального підходів |
|
7 |
Система роботи над помилками, грамотність. |
|
8 |
Оцінювання письмових робіт, відповідність оцінок нормам. |
|
9 |
Робота учителя з зошитами (система перевірки, якість перевірки, методи виправлення помилок, зразки учителя, записи учителя). |
|
10 |
Виставка зошитів. |
|
11 |
Дозування домашніх завдань, їх диференціація. |
|
12 |
Висновки і пропозиції. |