Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників
при присвоєнні їм педагогічних звань
Складено відповідно до пунктів 5.1–5.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. № 930
Педагогічне звання | Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника |
Посада, робота на якій дає право на присвоєння педагогічного звання |
вихователь-методист | ü має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність ü має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
|
вихователь |
керівник гуртка-методист | ü має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
ü досяг високих показників у роботі ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність ü має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
|
керівник гуртка |
майстер виробничого навчання І категорії | ü має стаж роботи на посаді майстра виробничого навчання не менш як 8 років і найвищий тарифний розряд
ü досяг високих показників у роботі ü на високому професійному рівні володіє методикою практичного навчання, ефективно застосовує її у роботі
|
майстер виробничого навчання |
майстер виробничого навчання ІІ категорії | ü має стаж роботи на посаді майстра виробничого навчання не менш як 5 років і найвищий тарифний розряд
ü досяг високих показників у роботі ü добре володіє методами і прийомами виробничого навчання, майстерно застосовує їх у роботі |
майстер виробничого навчання |
педагог-організатор-методист | ü має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність ü має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
|
педагог-організатор |
практичний психолог-методист | ü має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність ü має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
|
практичний психолог |
старший учитель | ü має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд — найвищим)
ü досяг високого професіоналізму в роботі ü систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні ü надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам
|
учитель |
учитель-методист | ü має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність ü має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
|
учитель |
Зверніть увагу!
Педагогічні звання присвоюються безстроково
(п. 5.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників,
затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. № 930)